10 תשובות
כן חחח
יש לי משתמש שם רק בשביל שאלות על השיעורי בית כי כולם שם חכמים ואשכרה עונים חחח
אבל זה באמת אתר מוזר, ואם את בת מלא נואשים ישלחו לך הודעה
בחיים לא כתבתי שם משהו על זה שאני בת אבל בגלל שרואים אם משתמש הוא בן או בת שלחו לי מלא הודעות מוזרות
שואל השאלה:
^^^^כנלל
הכל שם ככ מבולגן
אנונימית
וסטיפס בכלל לא של חנונים
שואל השאלה:
^האמת שלא
יש כאן אנשים חכמים אבל לא חנונים
אנונימית
האתר שם מסודר... פי כמה וכמה מכאן
fxp מן הסתם של "חנונים" כי שם יש אנשים מבוגרים שעוזרים לצעירים בכל תחום אפשרי כמו פיזיקה ביולוגיה מתמטיקה וכדומה. בסטיפס אין את זה, רוב הסיכויים שאם תשאלי שאלה על פיזיקה מישהו ירשום לך לא יודע נעצתי בשביל פרח
סטיפס הכי גייז
שואל השאלה:
עדיף גייז מאשר חנונים
אנונימית