9 תשובות
לא
כן אפילו שהיו קשיים במעבר כמו חברים וזה אבל כן הייתי עוברת לקנדה
כי שם מקבלים יותר אנשים שונים וגם יש לי שם משפחה
כן אבל בטח יהיה לי קר מדי אז אני לא יכול
עזבתי מזמן ואין שום רצון לחזור