9 תשובות
לא.
לא
לא
כן אפילו שהיו קשיים במעבר כמו חברים וזה אבל כן הייתי עוברת לקנדה
כי שם מקבלים יותר אנשים שונים וגם יש לי שם משפחה
כי שם מקבלים יותר אנשים שונים וגם יש לי שם משפחה
hell nahh
כן אבל בטח יהיה לי קר מדי אז אני לא יכול
כן
עזבתי מזמן ואין שום רצון לחזור
באותו הנושא: