5 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי
בכללי מונסטר זה די מתוק
כאילו... הכל מתוק
אם אתה רוצה ממש מתוק אז את המנגו לוקו(תכלת כתום כזה...)
.-/
שואל השאלה:
אני רוצה משהו טיפה מתוק יש לך משהו ?
אני מכור לשחור כחול
.-/
לדעתי הלבן הכי טוב אפילו שאני כבר לא שותה מונסטר ממזמן זה פשוט מתוק מדי ויותר מדי בכמות, רק רדבול