7 תשובות
זאת שרוצה ללכת איתך לבד כי אם תבריזי לה היא תיתקע לבד ושאר החברות יש להן אחת את השנייה
חכי שעה לפני ואז תחשבי מה יותר בא לך
נראה לי שלכי עם חברה שלך שלא תשאר לבד
שואל השאלה:
אבל אני ממש לא אוהבת להיות לבד אני אוהבת להיות בקבוצה והיא גם עכשיו עצבנית עליי
אנונימית
אז ענית לעצמך
לכי עם חברות שלך
שואל השאלה:
אבל זה לא רע מדיי ללכת איתן שהיא תישאר לבד למרות שהיא ממש עצבנית עליי בלי סיבה עכשיו וזה מעצבן אבל גם אף אחת לא הציעה לה ללכת איתה חוץ ממני
אנונימית
אל תשאירי אותה לבד זה באמת נורא מנסיון. תשאלי את חברות שלך אם זה בסדר שהיא תבוא ותזמיני אותה