39 תשובות
רק את הצ'יפס
לא
מגעיל.
מה ששוקולד אמרה^
רק את הציפס והקולה
שואל השאלה:
אני אוכלת עכשיו חח
אני אוכלת עכשיו חח
כע
לא בריא במיוחד
כןן זה טעים ליי
אני אוכלת עכשיו
שואל השאלה:
עם כמה שזה יבש אני אוהבת
עם כמה שזה יבש אני אוהבת
בתיאבוןן כפרע
שואל השאלה:
תודה
ו בתאבון ❤
תודה
ו בתאבון ❤
טעים אבל לא בריא ולא שווה את המחיר
וגם חברה מאוד מזהמת
וגם חברה מאוד מזהמת
אנונימי
שואל השאלה:
קדימה עוד אנשים מה דעתכם?
קדימה עוד אנשים מה דעתכם?
כן זה אחלה
איכ לא להמבורגר שלהם יש טעם של קרטון ומרגישים בטעם שהם לא מחליפים שמן לציפס ולבשר
שואל השאלה:
אנשים בא לכם לעזור לי להגיע עם השאלה הזאת לחמות?
אנשים בא לכם לעזור לי להגיע עם השאלה הזאת לחמות?
שואל השאלה:
כי אתם ממש נחמדים?
כי אתם ממש נחמדים?
שואל השאלה:
חיים שלי❤
חיים שלי❤
שואל השאלה:
מישהו טעם את השניצלונים שלהם? או איך שקוראים לזה?
מישהו טעם את השניצלונים שלהם? או איך שקוראים לזה?
שואל השאלה:
ופליז תמשיכו לנעוץ היו בחנות המון שטויות לא יקרה כלום אם גם זה יהיה
ופליז תמשיכו לנעוץ היו בחנות המון שטויות לא יקרה כלום אם גם זה יהיה
שואל השאלה:
אנשים זה לא עולה כסף
אנשים זה לא עולה כסף
שואל השאלה:
כן באמת לא זורמים למה קשה לעזור? על שטויות אתם נועצים למה פה אתם לא יכולים?
כן באמת לא זורמים למה קשה לעזור? על שטויות אתם נועצים למה פה אתם לא יכולים?
שואל השאלה:
אני רוצה להגיע לחמות בחייאת אנשים על שטויות מגיעים
אני רוצה להגיע לחמות בחייאת אנשים על שטויות מגיעים
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהבת שאלות כאלה זה כמו שאכתוב אבא שלי אנס אותי
אני לא אוהבת את השקרים או הספאמים או הדברים שגורמים ריבים
אבל אני לא אוהבת שאלות כאלה זה כמו שאכתוב אבא שלי אנס אותי
אני לא אוהבת את השקרים או הספאמים או הדברים שגורמים ריבים
שואל השאלה:
תודה ל עוזרים ❤
בבקשה תמשיכו לנעוץ
תודה ל עוזרים ❤
בבקשה תמשיכו לנעוץ
שואל השאלה:
אה ונזכרתי קוראים לזה נאגטס מישהו טעם?
בחיים לא ניסיתי ומעניין אותי מה הטעם של זה
אה ונזכרתי קוראים לזה נאגטס מישהו טעם?
בחיים לא ניסיתי ומעניין אותי מה הטעם של זה
שואל השאלה:
אתם מדהימים שניכם❤
אתם מדהימים שניכם❤
שואל השאלה:
מה הארוחה שאתם לוקחים במקדונלדס???
אני לוקחת את הגדול הדרך כלל חחח
מה הארוחה שאתם לוקחים במקדונלדס???
אני לוקחת את הגדול הדרך כלל חחח
שואל השאלה:
באמת?? למה?
באמת?? למה?
שואל השאלה:
אה אתה טבעוני?
אה אתה טבעוני?
שואל השאלה:
אוף נו החלום שלי להיות בחמות
אוף נו החלום שלי להיות בחמות
רק הציפס והגלידה, למרות שלא אכלתי שם שנים..
עשיתם אותי רעב איפה הטבעות בצל xd
אללההנופר לחמות חיימשלי את
כן במיוחד הציפס והנאגטס.
ואם את מזמינה דרך וולט (יש שם את מקדולנדס),
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.
ואם את מזמינה דרך וולט (יש שם את מקדולנדס),
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.
אנונימי
שונא אותם כי הם בונים חופשיים (כת שטנית שמורדת באלוקים).
חוץ מזה, הם מחטיאעם את היהודים באוכל לא כשר.
ראו קישור מצורף.
חוץ מזה, הם מחטיאעם את היהודים באוכל לא כשר.
ראו קישור מצורף.
קישורים מצורפים:
ראוי להוסיף שהם שמאלנים קיצוניים שאומרים שזו פלסטין וששטח החנויות שלהם נחשב שטח פלסטיני
באותו הנושא: