7 תשובות
ראיתי את זה גם בחדשות
בושה וחרפה
ירדו לי דמעות מהעיינים

להכניס אותם לכלא
אנונימית
שואל השאלה:
איך הם מסוגלים?אין להם לב?
אנונימית
לא אין למחבלים האלה לב
הלוואי שיקבלו את העונש שלהם
אנונימית
מאסר רציני
מזעזע ופשוט בושה
עונש מוות
ואם לא,מאסר עולם
זוועה.
זה מזעזע פשוט.