6 תשובות
זה לא נורא, זה פשוט לא מכבד
יכולת לעשות את זה ביום אחר,זה לא לא נורא זה פשוט לא כזה מכבד
לפי דעתי זה לא מכבד תעשי את זה ביום אחר
כי זה לא חוק וגם יש את הערבים וכל אלה למרות שאם הם חיים פה אני מאמינה שהם גם צריכים לעמוד ולכבד בכל מקרה דווקא היום?
תהיי חזקה אם זה כל כך קשה לך ותעשי אל זה ביום אחר
כי כן אפשר ללכת לקנות,פשוט רצוי ביום אחר
שואל השאלה:
אז למה חנויות פתוחות
אנונימית