2 תשובות
שואל השאלה:
זהו אבל כל פעם אני זו ששולחת הודעה..
וזה לא עיניים של אגו יש לי כבוד עצמי וזה נמאס לי
ככה אמרה אקסית שלי, היינו בקשר של שנה ריב פה ו שם לא יותר מדי, פתאום לא דיברתי איתה שבוע, זה הפך למשחק אגו, מי ידבר ראשון, היא אמרה לי לאחר שבוע, "מה נראה לך יא זבל, שאתה גורם לי לבכות ככה, אחרי שנה אתה פשוט לא מעוניין בי יותר?!, סה"כ ניצלת אותי כל הזמן הזה!??" כן כן טיפה הגזימה אבל הבנתי אותה, חזרנו עוד 8 חודש יחד.
אז עקרונית מזה יכול להיות...
- עצבים, הוא לא מוכן לדבר איתך תקופה מסויימת
- הוא במחשבות של האם את שווה את זה
- האם להגיב לך
- הוא לא רוצה להראות לך שאת כל העולם בשבילו
- הוא לא רוצה לשלוח לך הודעה, יש לו אגו מסויים, הוא מחכה להודעה כנה ממך
- הוא רוצה להראות לך שהוא לא מסתמך עלייך, יש לו בחורה בכל רגע שהוא רוצה? (אופי של בנאדם, הייתי כזה).
- הוא פשוט לא סגור על מה לכתוב, איך לפצות אותך
- הוא חושב שהוא מיצה את הקשר הזה ש נמאס לו ממך
- הוא רוצה אותך, אבל לא כרגע


יש כל כך הרבה סיבות מאמה, אי אפשר לדעת מה..
אבל ככה זה אצלי בדרך כלל שאני מתנתק מ מישהי, וככה זה אצל הרבה חבר'ה שאני מכיר, אל תקחי את זה ל קיצון, גג יהיה לך סקס חדש ו יותר טוב, במקרה הטוב ... אל תחשבי יותר מדי על זה, תני לזה שבוע להירגע, לא שולח לך הודעה, תנסחי משהו כזה...
" תשמע מאמי, אתה חשוב לי, ו אני לא רציתי יהיה כזה ניתוק, רוצה לשבת לדבר?"
אין תגובה?? תחכי עד שתהיה תגובה, זה לוקח יותר מדי זמן, הגיע הזמן ל דייט נאמבר טו ...