30 תשובות
זה לא כיתה ....
זה נראה לי מורה בספרדית ....
שואל השאלה:
senior year..
אנונימית
יב
שואל השאלה:
לא חח זו כיתה באמריקה. אבל איזה בישראל?
אנונימית
לפי מה שאני יודע סניור זה סוג של מורה אדון כזה ...
אוקיי אז אני סתם מפגר סליחה
שואל השאלה:
חחח גם אבל התכוונתי ל senior year ^_^
אנונימית
וואו מגניב לא ידעתי על זה
אז כאילו שנה אחרונה בבית ספר ... לא ?
שואל השאלה:
^ וואו חח תודה ממש עזרת לי!!
אנונימית
יב נראה לי
כיתה יב
יב בחול קוראים לזה senior year
עריכה: על מה המינוס אנשים זה נכון ככה קוראים לכיתה יב שלהם
י"ב
י''ב
סיניור זאת שנת הסיום אז יב
סניןר יר זה כיתה יב סוף בית ספר
freshman- ט'
sophomore- י'
junior- יא'
senior- יב'
זה אדון בספרדית
כיתה י"ב.
שמינית
אנונימי
השנה האחרונה. בבית ספר זה י"ב.
שואל השאלה:
לכל מי שאומר שזה אדון בספרדית,
התכוונתי שsenior שנשמע כמו sinior למשל. ו senior שנשמע ככה זה אדון בספרדית חח
אנונימית
זה יב
לא הבנתי מה הקטע שלכם

כבר ענו פעם אחת תשובה ברורה ונכונה

למה אתם ממשיכים לענות עוד ועוד סתם
אנונימית