11 תשובות
הוא יכול לקפוץ, הכל טוב את לא חייבת הסברים
כולה מורה עם משכורת 4 בחודש אפשר לחשוב
אנונימית
את לא חייבת לי שום הסברים, אבל אם מפריע לך שככה הוא חושב את יכולה להסביר לו שקשה לך ביום הזה ושבגלל זה את בבית
שואל השאלה:
היה מת שאני אתן לו הסברים
היה מת שאני אתן לו הסברים
אנונימית
בדיוק
שואל השאלה:
סעמק הוא שאל אותי למה
סעמק הוא שאל אותי למה
אנונימית
שואל השאלה:
מה לכתוב לו?
מה לכתוב לו?
אנונימית
שזה אישי
תכתבי יש לי איזה משהו אישי במשפחה
תכתבי לו שזה יום קשה לך ולמשפחה שלך מסיבה אישית
אנונימית
תרשמי לו לא חייבת לפרט לך כלום ובוקר טוב זה ככל את לא חייבת לו שום הסבר
באותו הנושא: