31 תשובות
אם בקצרה, אני לא בעד
יש לי מלא להגיד בנושא ואני לא מסכימה עם מה שכתוב בתגובות בכלל אבל אין לי כוח להתווכח אז נתמודד
כל אחת תעשה מה שבא לה עם הרחם שלה
לא בעד בכלל זה כמו להרוג בן אדם
אני לא חושבת שזה משחק הדברים האלו לעשות סקס מתי שבא לבן אדם שיעשה אבל שישא בתוצאות אם יקרה משהו ...
שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה עם הגוף שלה
שואל השאלה:
כל האלה שלא בעד תסבירו למה אני רוצה להבין כי לי יש הרבה מה לאמר לכם אבל שתדעו שגם אם אתם מחשיביפ אץ זה לרצח גם לאונן זה רצח :)
לא... לא בדיוק
תקראי על הפריה בויקיפדיה
שוב אין לי כוחות עכשיו
שואל השאלה:
כשאתה מאונן אתה מבזבז זקע שיכל להיות ילד אותו דבר כמו הפלה, משהו שיכל להיות ילד
מה זה הגוף שלה ב5 חודשים נראה לי שהוא כבר ממש חי שם בפנים אז מה אם הגוף של האשה משמש כמגן ושומר על הילד זה לא אומר שאין פה ילד
זה גם לא אומר שיש פה ילד כי תכלס הוא עדיין בתוך האשה אולי הוא נחשב אחד האיברים שלה
לסיכום אין לי מושג
יש הבדל
שם הוא מבזבז
במקרה הזה, כבר נוצר מזה משהו
שואל השאלה:
לא. זה עוד לא חיי ועוד לא פועם זה בקושי בגדול של אגרוף זה כמו ג'לי כזה
פלופי הגבר מה זה אומר זרע יכל להיות ילד תכלס זה לא ילד מאידך כשיש בתוך האישה גוף שנושם ומרגיש זה ילד (אולי)
תקראי פשוט את מה שהם עונים על תגובות של אנשים הם די הסבירו שם את מה שאני חושבת
שואל השאלה:
עושים הפלה לפני שהוא נושם וחיי
שואל השאלה:
פרסומת מזעזעת ושיקרית. תחקור על זה קצת
אה אוקי ככה הבנתי שיש כאלה שלא שמות לב ועד שמגלות את ההריון עובר זמן ומפילות אפילו בחודש 5
מה שיקרי בה
ותקראי את מה שאני כותבת מה הקשר פרסומת
תקראי את מה שכתוב בתגובות
שואל השאלה:
אין כזה דבר הפלות בחודש חמישי יש לדעתי רק בשלישי וזה במקרים ממש מיוחדים שעברו מלא בדיקות אני לא בטוח אבל כן זה לא עובד ככה
שואל השאלה:
דיברתי על הסירטון עצמו. הוא מראה שם איך עושים הפלות וזה כל כך לא נכון הם מראים ילד נושם וחי אבל זה לא ככה. זה לא נראה ככה זה אפילו לא ראש עדיין בהפלה
זה בשביל פחות או יותר להדגים(ודרך אגב ביוטיוב יש לא מעט סרטונים שמראים את העובר וזה לא סתם גוש לעומת מה שאמרת אפילו אם הוא קטן)
ושוב
דיברתי על מה שכתוב בתגובות לא על הפרסומת
שואל השאלה:
ואתה לא יכול לשים לב להריון רק בחודש חמישי יש כל כך הרבה סימנים זה לא עובד ככה
טוב שמעתי מספיק סיפורים על נערות צעירות שנכנסו להריון ואף אחד לא חשב בכיוון וגילו את זה מאוחר
שזה לא רצח
כל אישה הגוף שלה הבחירה שלה
שואל השאלה:
תביא.י.ו לי סיפור אחד
שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה
אם היא מרגישה שהיא לא מסוגלת להיות אמא/היא קטנה מידי/האבא הלך/מצב כלכלי לא טוב. אז שתעשה הפלה
אם היא רוצה את הילד שתביא אותו
כמו שגבר מאונן הוא מבזבז זרע וזה יכל להיות תינוק זה אותו בולשיט
אני מסכים שלאישה יש זכות על גופה וצריך לכבד זכות זאת אלא שבמקרה של היריון לא מדובר כאן רק בגוף של האישה
אלא מדובר בתינוק שחי ברחמה
הוא לא עוד איבר בגופה, הוא אדם ייחודי ושלם בפני עצמו
אם היא נכנסה להיריון כי מישהו אנס אותה אז זה אחרת לגמרי אבל אני מדבר כאן על מקרה שהיא שכבה בהסכמה
אנונימי
לפעמים להביא תיחד סתם יפגע בה או בו לכן לפעמים עדיף להפיל ולהביא יותא מאוחר לדעתי
אנונימי
אחרי יום ה-40 רצח.
ולא גןוף של האשה, לעובר יש זכות לחיים.
רצח. אבל שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה, זאת דעתי האישית
לא הבנתי אתה חושב שזה רצח ואתה אומר שכל אחת יכולה לרצוח