8 תשובות
שואל השאלה:
^*** בכותרת זה לא "מצבים" זה "מבחן" פשוט הטלפון תיקן אותי אוטומטית ולא שמתי לב
^*** בכותרת זה לא "מצבים" זה "מבחן" פשוט הטלפון תיקן אותי אוטומטית ולא שמתי לב
שואל השאלה:
חשבתי סמוקות כמו אורטיקריה אבל כן טעיתי פה כנראה
חשבתי סמוקות כמו אורטיקריה אבל כן טעיתי פה כנראה
התשובה היא ג- אומרים לך בסיפור מקרה שאתם עושים על האש והמרפסת סגורה... זה אמור להיות מספיק בשבילך לדעת שזה הרעלת פחמן חד חמצני. ויותר מזה- אומרים לך שפתיים סמוקות שזה בדיוק אותו דבר כמו שפתי דובדבן. אנאפלאקסיס כאן זה פשוט לא הגויני
שואל השאלה:
אז חשבתי שזה יותר אנפילקסיס למרות שממש ממש ממש התלבטתי בין השתיים
אז חשבתי שזה יותר אנפילקסיס למרות שממש ממש ממש התלבטתי בין השתיים
שואל השאלה:
נכון
נכון
שואל השאלה:
^כן אבל חשבתי שיש הבדל בין שפתיים סמוקות לבין שפתיי דובדבן... והסמקה זה סימן של אנפילקסיס
^כן אבל חשבתי שיש הבדל בין שפתיים סמוקות לבין שפתיי דובדבן... והסמקה זה סימן של אנפילקסיס
זה ג. הפחמים של העל האש ביחד עם האש ללא חמצן מספק בחדר גורמים לפליטת גז רעיל.
אין לך שוח בסיס לחשוב שזה התקף אנאפילקסיס. לא ציינו שהיא אכלה משהו. הדופק טיפה גבוה ביחס לתינוק אבל עוד נחשב בגדר הנורמה. הלחץ דם תקין. רק הנשימה מהירה שאת זה לגמרי אפשר לייחס להרעלה. ושפתיים סמוקות מצביעות בבירור על שאיפה של גז כלשהו.
אין לך שוח בסיס לחשוב שזה התקף אנאפילקסיס. לא ציינו שהיא אכלה משהו. הדופק טיפה גבוה ביחס לתינוק אבל עוד נחשב בגדר הנורמה. הלחץ דם תקין. רק הנשימה מהירה שאת זה לגמרי אפשר לייחס להרעלה. ושפתיים סמוקות מצביעות בבירור על שאיפה של גז כלשהו.
לאנאפילקסיס תוכל לחשוד אם היה מצוין שיש איזה שהוא מאכל שהיא אכלה שאיכשהו יכול לגרום לתגובה אנאפילקטית. בכל מקרה הקליניקה פה היא לא של זה...
באותו הנושא: