התחברות
הרשמה
אני רעבה ובא לי עוגיות אבל אין לי כוח לפתוח את התנור מה אפשר לאכול ?
13 באפריל 2021, 23:51
רעב
4 תשובות
דיי מפגרת
.
._.Emma
ביסקוויט עם נוטלה
ק
קו 966
ביסקוויטים
L
Lin 1
#שונקיפלצתבכלמקום
.
._.Emma
באותו הנושא:
אם אני אכניס לתנור עוגיות עם שוקולד פרה בפנים השוקולד יימס?
ללכת להכין עוגיות במיקרו ? אני רעבה
טוסט מילקי 6 עוגיות וקצת תפוחי אדמה בתנור
אפיתי עוגיות והן יצאו רכות מדי, להחזיר לתנור יהפוך אותן לקשות יותר או לשים במקרר?
על איזה מצב בתנור צריך להכין עוגיות שוקולד ציפס?
מה לעשות אם אני רוצה שמשהו לא יתפח בתנור (עוגיות)?
מישהו ניסה לשים בתנור את הבצק עוגיות של הגלידה של בן אנד גריס?
עוגיות ללא אפייה - אני רוצה להכין עוגיות או עוגה ללא אפייה (התנור מקולקל). יש למישהו מתכון טוב וקל?
שיט הכנסתי עכשיו עוגיות לתנור ונזכרתי ששכחתי לשים אבקת אפיה
הכנתי עוגיות וגילתי שהם לא אפויות מבפנים וכבר הוצאתי אותם מהתנור. אפשר להחזיר אותם לתנור?
לפני שאופים עוגיות, צריך לחמם את התנור מראש כשמכינים את התערובת?