17 תשובות
זה לא השיר הכי טוב שנכתב :)
שואל השאלה:
לא אמרתי הכי טוב אמרתי הכי epic^
לא אמרתי הכי טוב אמרתי הכי epic^
איזה איכות, איזו שפה גבוהה ומרשימה.
שואל השאלה:
אה פאק התבלבלתי במילה רציתי לכתוב epic
אה פאק התבלבלתי במילה רציתי לכתוב epic
שיט הייתי בטוחה שהאוזניות שלי מחוברות אז נכנסתי לשיר
כל הבית שלי ישן
כל הבית שלי ישן
הייתי בפול ווליום
דרך המחשב
זה היה חזק אוקיי!?
שואל השאלה:
קרה לי מלא^
קרה לי מלא^
לדעתי זה שיר יפה אבל זה כל אחד והטעם שלו , הייתה תקופה של כמה חודשים לפני שנה בערך שאחים שלי היו חופרים על השיר הזה
ג'ק הוא לא מאד מעניין. סביר +
אנונימית
שפה מדהימה מה אני אגיד.. נשמע כמו פארודיה שמעריצי מטאל בני 20 כתבו
השיר עצמו סביר
השיר עצמו סביר
שואל השאלה:
דווקה פארודיה שלהקת מטאל שהם בני 50 כתבו
דווקה פארודיה שלהקת מטאל שהם בני 50 כתבו
זה לא מטאל.
אני לא יודעת למה אני מתה על זה
שואל השאלה:
כי זה שיר מדהים וepic אחושרמ*טה
כי זה שיר מדהים וepic אחושרמ*טה
נע
באותו הנושא: