17 תשובות
זה לא השיר הכי טוב שנכתב :)
שואל השאלה:
לא אמרתי הכי טוב אמרתי הכי epic^
איזה איכות, איזו שפה גבוהה ומרשימה.
שואל השאלה:
אה פאק התבלבלתי במילה רציתי לכתוב epic
שיט הייתי בטוחה שהאוזניות שלי מחוברות אז נכנסתי לשיר
כל הבית שלי ישן
הייתי בפול ווליום
דרך המחשב
זה היה חזק אוקיי!?
שואל השאלה:
קרה לי מלא^
לדעתי זה שיר יפה אבל זה כל אחד והטעם שלו , הייתה תקופה של כמה חודשים לפני שנה בערך שאחים שלי היו חופרים על השיר הזה
ג'ק הוא לא מאד מעניין. סביר +
אנונימית
שפה מדהימה מה אני אגיד.. נשמע כמו פארודיה שמעריצי מטאל בני 20 כתבו
השיר עצמו סביר
שואל השאלה:
דווקה פארודיה שלהקת מטאל שהם בני 50 כתבו
זה לא מטאל.
אני לא יודעת למה אני מתה על זה
שואל השאלה:
כי זה שיר מדהים וepic אחושרמ*טה