9 תשובות
שירים טובים, אוהבת את הקול שלה
שמעתי שיר או שניים הם סבבה אבל מה הלוז עם לשים ציצים בתור תמונת אלבום
ממש טובים, אחת מהאמנים האהובים עליי.
שמעתי שיר או שניים הם סבבה אבל מה הלוז עם לשים ציצים בתור תמונת אלבום
^^אמלה נכון הרגת
אני ככ אוהבת אותה ואת המוזיקה שלה
אני אוהב.ת את השירים שלה
מדהימה,בין הזמרות האהובות עליי
שירים מהממים אני מתים עליה
באותו הנושא: