5 תשובות
גם אני כזו... אבל פשוט צריך להתמודד . תישאר כדי שתגיד לעצמך שבעתיד ''ניצחתי את עצמי''
היי, מי תבין אותך יותר ממני
גם אני הייתי במקום שלך הרגשתי בודדה
שאין לי כתף תומכת בעת צרה
היו לי זמנים קשים בדיוק כמו שאתה מתאר.
עם הזמן ניסיתי לייצר לי את המעגל החברים שלי נכון הוא לא כולל בתוכו 1000 איש אבל הוא כולל 10-20 אמיתיים.
"עדיף חבר טוב אחד מאשר אלף צבועים"
הצבא זה הזדמנות עבורך להכיר אנשים,לצחוק,להתחבר איתם.
אל תתבייש בפגם שלך בדיבור, תיהיה גאה בזה.
בהצלחה!!!!
גם אני הייתי במקום שלך הרגשתי בודדה
שאין לי כתף תומכת בעת צרה
היו לי זמנים קשים בדיוק כמו שאתה מתאר.
עם הזמן ניסיתי לייצר לי את המעגל החברים שלי נכון הוא לא כולל בתוכו 1000 איש אבל הוא כולל 10-20 אמיתיים.
"עדיף חבר טוב אחד מאשר אלף צבועים"
הצבא זה הזדמנות עבורך להכיר אנשים,לצחוק,להתחבר איתם.
אל תתבייש בפגם שלך בדיבור, תיהיה גאה בזה.
בהצלחה!!!!
היי :)
אל תוותר אני בטוחה שאתה בן אדם מדהים!!
ואני ממש גאה בך שהגעת עד פה, החיים ממש לא אבודים בשבילך אתה עוד צעיר יש לך עוד הרבה דברים לחוות וזה ישתפר אני מבטיחה.
וגם רוב החברויות שנחווה בחיים לא יהיו חבריות אמיתיות. ויהיה שם מישהו בשבילך.
וגם אם לא הכל טוב. גם לי היה הרבה פעמים בחיים שלא היה מישהו בשבילי ( יותר מידי) אבל כל עוד יש לך את עצמך אתה תהייה בסדר אני מבטיחה.
❤
אל תוותר אני בטוחה שאתה בן אדם מדהים!!
ואני ממש גאה בך שהגעת עד פה, החיים ממש לא אבודים בשבילך אתה עוד צעיר יש לך עוד הרבה דברים לחוות וזה ישתפר אני מבטיחה.
וגם רוב החברויות שנחווה בחיים לא יהיו חבריות אמיתיות. ויהיה שם מישהו בשבילך.
וגם אם לא הכל טוב. גם לי היה הרבה פעמים בחיים שלא היה מישהו בשבילי ( יותר מידי) אבל כל עוד יש לך את עצמך אתה תהייה בסדר אני מבטיחה.
❤
אנונימית
someone2121 היקר,
קראתי כמה שאתה מרגיש עצוב ובודד, אולי כבר לא מוצא כוחות להמשיך.. נשמע מדבריך שבסך הכל רצית מישהו שיקשיב לך ויהיה איתך כשאתה צריך כתף של תמיכה.. עד שאולי כבר נשמע שאיבדת אמון בסביבה, ואתה כבר מעדיף לברוח מהמציאות, הכל כדי להפסיק את הכאב המכביד שלך..
תיארת את החוויות המכבידות שלך בבית הספר בעבר, ומצד שני גם קראתי שאתה כבר בצבא, שלפעמים זאת מציאות שונה מאוד, ואולי גם מצאת כוחות לבוא לכאן ולשתף, לפרוק ואולי למצוא כלים להתמודד עם הכאב שלך.. וגם אני חושב שאתה לא אמור לעבור את כל זה לבד.. ואולי אם תוכל לשתף בן משפחה או אדם שאתה כן בקשר איתו, לספר להם מה אתה מרגיש, זה אולי יכול לעזור לך למצוא את הדרך המתאימה עבורך.. אולי להרגיש מעט פחות לבד..
מזמין אותך להגיע לצ'ט האנונימי עם אחד מהמתנדבים שלנו באתר סה"ר
מצרף קישור שבו תוכל לפרוק שם את מה שמכביד על ליבך,
ולהעלות כל מחשבה ותחושה שתראה לנכון..
ומי יודע, אולי אפילו למצוא דרך להקל על הכאב..
אתה לא לבד, אנחנו כאן..
שלך,
מתנדב סה"ר
קראתי כמה שאתה מרגיש עצוב ובודד, אולי כבר לא מוצא כוחות להמשיך.. נשמע מדבריך שבסך הכל רצית מישהו שיקשיב לך ויהיה איתך כשאתה צריך כתף של תמיכה.. עד שאולי כבר נשמע שאיבדת אמון בסביבה, ואתה כבר מעדיף לברוח מהמציאות, הכל כדי להפסיק את הכאב המכביד שלך..
תיארת את החוויות המכבידות שלך בבית הספר בעבר, ומצד שני גם קראתי שאתה כבר בצבא, שלפעמים זאת מציאות שונה מאוד, ואולי גם מצאת כוחות לבוא לכאן ולשתף, לפרוק ואולי למצוא כלים להתמודד עם הכאב שלך.. וגם אני חושב שאתה לא אמור לעבור את כל זה לבד.. ואולי אם תוכל לשתף בן משפחה או אדם שאתה כן בקשר איתו, לספר להם מה אתה מרגיש, זה אולי יכול לעזור לך למצוא את הדרך המתאימה עבורך.. אולי להרגיש מעט פחות לבד..
מזמין אותך להגיע לצ'ט האנונימי עם אחד מהמתנדבים שלנו באתר סה"ר
מצרף קישור שבו תוכל לפרוק שם את מה שמכביד על ליבך,
ולהעלות כל מחשבה ותחושה שתראה לנכון..
ומי יודע, אולי אפילו למצוא דרך להקל על הכאב..
אתה לא לבד, אנחנו כאן..
שלך,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
שלום, מה שלומך? אני קוראת את הפוסט והמילים שאתה כותב, והעוצמה והבדידות שעולות מהן. אתה כותב שלאורך החיים סבלת מיחס מאכזב של אנשים, זה מאוד קשה לחוות פגיעות שוב ושוב מאנשים שאנו מחשיבים אותם לקרובים אלינו. המילים שאתה כותב, והבדידות שעולה מהן, הן מאוד עוצמתיות. ולמרות שאתה כותב שאתה לא רואה דברים חיוביים בחיים, אני מרגישה ממך שעדיין יש רצון לשנות, ולשפר. האם שיתפת מישהו במה שעובר עלייך? הורים, אחים אם יש? חשוב שלא תישאר בזה לבד. אני מתנדבת בעמותת עלם בתוכנית שמלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות. אפשר לדבר איתנו על הכל ואפילו להישאר אנונימים. הייתי רוצה להזמין אותך לדבר איתי על התחושות שאתה חווה ומה הוביל אליהן, כדי שביחד נוכל לחשוב מה אפשר לעשות, אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, במייל שלנו [email protected] או באינסטגרם/טיקטוק שלנו nayedet.digital. מחכה לך, תמר.
באותו הנושא: