4 תשובות
לנסות להשתתף בפעילויות ודברים עם כל הכיתה..
לגשת לאחת החברות ומהן להכיר עוד חברות.. תנסי לשדר ביטחון ושאת כיפית ופחות ביישנית יותר יפתחו אלייך.
תהיי את, זה הכי טוב.
את יכולה להתחיל לשבת איתם קצת ולדבר ולאט לאט זה יזרום את תראי
תיהיי את, זה הכי טוב.
בנוסף כדי להתחבר לאנשים, תחפשי נושאים משותפים, דרך חברות תתחברי לחברות אחרות, תביאי את עצמך, ממליצה לך להיות קלילה.
אני עברתי מלא סוגים של חברה והמסקנה שלי - תהיי את ואל תעיזי לחכות אחרות זה רק מזיק.בהצלחה מתוקה של אמא