3 תשובות
ברור שלא שום לידה לא ראויה לי.
לא יודעת
אולי כי יש הרבה ילדים שרגישים מי כל קללה קטנה
אז עדיף שרק את זה תשפרי והכל היה מציון (:
אז עדיף שרק את זה תשפרי והכל היה מציון (:
באותו הנושא: