7 תשובות
עידן עמדי המכתב האחרון
אנונימי
אני לא יודעת אם זה שיר ספציפית על זה אבל את השיר פרי גנך
המכתב האחרון, אתמול הייתה עליו כתבה.
רקמה אנושית
תמיד יחכו לך
רוץ קדימה ילד
שן תישן
לילה טוב שון
מהכפר אל הכיכר
לראות את הכאב
שמש
אצלנו בגן
lake wanaka של קרן פלס
אמא אם הייתי
ילד אבא ואמא
מישהו הולך תמיד איתי
שלחי אותו
מיליון כוכבים 3>
לילה טוב שון
אנחנו
ויש גם את לילה טוב שון