11 תשובות
חד משמעית לא!! הן מושלמותת
הלוואי עליי
הלוואי עליי
אם תגלחי זה יראה ממש רע תקני צבע לגבות ותמלאי אותן זה יראה טבעי עד שיגדל
אנונימית
מה את רצינית לא
הצורה שלהן ממש יפה אולי רק תמלאי אותם
הצורה שלהן ממש יפה אולי רק תמלאי אותם
חחח זאת את מאתמול ששאלת על העור החלק שלך. כבר אתמול כתבתי שהן ממש יפות
צומי
צומי
לא
בחיים אל תגלחי בפנים, את לא אוהבת את הגבות שלך לכי לקוסמטיקאית יותר טוב
בבקשה לא כולם מושלמים
אומיגד עכשיו ראיתי תתמונה והם מהממות על תעזי בבקשה אלוואי אליי
לאא
שלא תעזי
מה הן מהממות שלא תגעי בהם
באותו הנושא: