13 תשובות
בעיה חמורה כנראה שאין להם מוח או שכל
שואל השאלה:
זה העניין שאם לא היית מתבלבל בין מוח לשכל לא היית כותב את ההודעה הזאת
זה העניין שאם לא היית מתבלבל בין מוח לשכל לא היית כותב את ההודעה הזאת
זה אותו דבר אחוק
איבדתי אותך ב"זה"
שואל השאלה:
זה לא אותו הדבר "אחוק"
זה לא אותו הדבר "אחוק"
שואל השאלה:
"המפקד" גם אתה מתבלבל בין מוח לשכל
"המפקד" גם אתה מתבלבל בין מוח לשכל
אבל לי יש גם מוח וגם שכל
שואל השאלה:
אלה ממש לא מילים נרדפות
אלה ממש לא מילים נרדפות
כבר עניתי לך, שבלי מח אין שכל, ובשביל שיהיה שכל צריך מח, השכל הוא רק אם יש מח, ובלי מח אי אפשר לחיות
אנונימי
שואל השאלה:
העניין הוא כמו שאמרתי המוח זה האיבר עצמו שבלעדיו אי אפשר לחיות אבל שכל זה כמות החוכמה של אותו הבן אדם ובלי זה אפשר לחיות
העניין הוא כמו שאמרתי המוח זה האיבר עצמו שבלעדיו אי אפשר לחיות אבל שכל זה כמות החוכמה של אותו הבן אדם ובלי זה אפשר לחיות
דמיינו להתווכח על ההבדל בין שכל למוח...
מוח זה האיבר המוחשי ושכל זה המחשבה
מוח זה האיבר המוחשי ושכל זה המחשבה
אנשים לא מתבלבלים, פשוט הם רגילים לקרוא למח שכל או להיפך כי כך יותר נח להם, הם פשוט לא מקפידים על הדיוק
אנונימי
זה כמו שאתה אומר "שתיתי כוס מים". אבל הכוס זה הזכוכית, שתית את המים בתוך הזכוכית, לא את הזכוכית, נכון? אז למה אמרת כוס? כי ככה מדברים זו לא שגיאה זו צורת דיבור.
באותו הנושא: