16 תשובות
שואל השאלה:
תעזרו לי
מה לעשות?
תעזרו לי
מה לעשות?
אנונימי
אמרתי לך מה לעשות תלך לרופא עינייפ
תקשיב קודם אתה צריך להיות שזאת שאיפה ממש מטורפת אבל אתה צריך להיזכר כל פעם בתהליך למה אתה החלטת להתחיל להיות ילדה וסקו ואז להמשיך בכל הכוח
שואל השאלה:
איך להיות מבחינת התנהגות ומראה?
איך להיות מבחינת התנהגות ומראה?
אנונימי
אבל אתה בוי לא גירל איך אתה רוצה
שואל השאלה:
מה לובשים?
מה לובשים?
אנונימי
אמאלה מה חחח מתהה
שואל השאלה:
דרדסית את יכולה לעזור לי?
דרדסית את יכולה לעזור לי?
אנונימי
סתכל בpinterest תרשום שם ווסקו גירל חחח
שואל השאלה:
את יכולה בבקשה לכתוב לי פה?
את יכולה בבקשה לכתוב לי פה?
אנונימי
אם אתה רוצה להיות וסקו(אומנם לא גירל אבל וסקו) אתה צריך לזכור משהו חשובבב הגומיות האלה תמידד צריכות להיות על היד שלך.
קישורים מצורפים:
וואו זה חלום שלי להיות וסקו ילדה!!
אני הייתי ממליץ לך לתופף על הקיר מידי פעם
אני הייתי ממליץ לך לתופף על הקיר מידי פעם
שרשראות צדפים,חולצות ארוכות,קרוקס
ולשמוע מוזיקה סגנון בילי אייליש
ואז תהיה וסקו בוי מושלםם
~וזה הרגע שאתה מביא לי פרח כי עזרתי לך ממש?~
ולשמוע מוזיקה סגנון בילי אייליש
ואז תהיה וסקו בוי מושלםם
~וזה הרגע שאתה מביא לי פרח כי עזרתי לך ממש?~
תגיד סקסקסקססרסקסקקסקסקסקסקסס(במובן של skksksksks כן??? יסוטים)
וזהו
אתה כבר כזה
רק שאתה בוי לא גירל סלח לי
וזהו
אתה כבר כזה
רק שאתה בוי לא גירל סלח לי
קודם תיהיה גירל ואז נדבר על הוסקו
שואל השאלה:
מה עוד צריך?
מה עוד צריך?
אנונימי
באותו הנושא: