6 תשובות
מה לא
לא יודע למה שישנאו אותי
שואל השאלה:
אני מדברת על מאות שנים לפני
אני מדברת על מאות שנים לפני
אנונימית
אני לא יודעת למה אבל לפני שנתיים המורה שלי אמרה שסבא שלה היה שמאלי ואז היו קושרים לו את יד שמאל בשביל שירשום ביד ימין משהו כזה
אנונימית
לא שנאו, אבל כן חשבו שזה לא רגיל ושזו "מוגבלות".אפילו לא צריך ללכת מאות שנים. את רוב האנשים השמאליים בתקופה של הסבים שלנו נגיד היו מכריחים לכתוב ביד ימין עוד מהגן גם אם היה להם יותר נוח לכתוב בשמאל..
שואל השאלה:
זה נורא... סבתא שלי אומרת לאחותי לכתוב בימין (אפילו שזה נראה שיותר נוח לה בשמאל) ואני בתור שמאלית מסתכלת מהצד ופשוט מזועזעת :(
זה נורא... סבתא שלי אומרת לאחותי לכתוב בימין (אפילו שזה נראה שיותר נוח לה בשמאל) ואני בתור שמאלית מסתכלת מהצד ופשוט מזועזעת :(
אנונימית
באותו הנושא: