3 תשובות
שואל השאלה:
גם את בכיתה ח?
גם את בכיתה ח?
אנונימית
כן
איזה קטע גם לי יש מבחן בלשון מחר ואני בטוחה שאני לא יצליח בו.
אין לי איך לעזור, לא לך ולא לי, סליחה. :/
אין לי איך לעזור, לא לך ולא לי, סליחה. :/
באותו הנושא: