9 תשובות
באמא שלי לא יודעת רק לערסים פה יש ביטחון, שזה עצוב יותר
שואל השאלה:
התיאור...תקראי אותו.
התיאור...תקראי אותו.
אנונימי
אהה אז למה לא כתבת את זה פשוט בשאלה למעלה
ולשאלה: כי לרוב זה מקובל שהגבר יעשה את הצעד אז רוב הבנות אפילו לא מנסות
ולשאלה: כי לרוב זה מקובל שהגבר יעשה את הצעד אז רוב הבנות אפילו לא מנסות
שואל השאלה:
^כי אז אף אחד לא ייכנס לשאלה.
לפי מה זה מקובל? ובואי נהיה כנים, זה תירוץ. כמה בנות אמרו את זה ועכשיו זה נהפך לתירוץ הכי נפוץ.
^כי אז אף אחד לא ייכנס לשאלה.
לפי מה זה מקובל? ובואי נהיה כנים, זה תירוץ. כמה בנות אמרו את זה ועכשיו זה נהפך לתירוץ הכי נפוץ.
אנונימי
תשמע לחלק זה תירוץ אבל לא לכל האנשים יש מספיק ביטחון בשביל לגשת לאחרים, אל תחשוב שלכל מי שיש קראש או מעוניינת במישהו תיגש אליו
שואל השאלה:
אז למה להתלונן כשגם אנחנו עושים בדיוק את זה? (התלוננת בתשובה הראשונה.)
אז למה להתלונן כשגם אנחנו עושים בדיוק את זה? (התלוננת בתשובה הראשונה.)
אנונימי
אממ בחיים לא התחילו איתי אז לא יודעת...
אבל רוב הגברים לא מכלילה כן, שפונים לבנות לרוב זה הטרדה שריקות וכל זה
אבל רוב הגברים לא מכלילה כן, שפונים לבנות לרוב זה הטרדה שריקות וכל זה
כי כל התחלה זה פוטנציאל לתלונה על הטרדה מינית
שואל השאלה:
^תיאור...
^תיאור...
אנונימי