יש כאן אנשים שעושים מניפסטיישן או משתמשים בgrabovoi numbers או משהו כזה ?
אם כן אז תסבירו לי על זה טיפה וגם יש בית ספר שאני רוצה להתקבל אליו אז איך אני עושה מניפסטיישן להתקבל אליו או משתמשת בgrabovoi number? וסליחה אם לא כתבתי את הדברים האלה נכון אני לא ככ מבינה בזה כפי שהבנתם