5 תשובות
דורדוראנט לא קשוח לעיגולים מפני שהוא לא מונע זיעה אלא מונע את הריח.
בעברית הוא נקרא אל-ריח.
תלבשי בגדים רחבים יותר באזור השחי וצבעים ובדים שזה פחות בולט עליהם.
שימי סטיק, סטיק 3 ואז את הדאורדוראנט,
אל תלבשי שרוולים ארוכים, כנראה חם לך איתם יותר ואז את מגיעה להזעת יתר.. אבל בכללי חשוב מעוד החברה שאת משתמשת בדאורדורנט
ספיד סטיק הוא דיי טוב הג'ל
ותמיד יש טיפולים להפחתת זיעה
תלבשי שחור
או שתשימי ספיד סטיק
את יכולה גם ללבוש בגד די משוחרר גדול כאילו
בנות ישראל קבלוו תקחי תחתונית ותדביקי לחולצה מבפנים איפה שבית השחי וואו אמאל'ה לא רואים את הזיעה וזה גם קצת סופג אז ואו פשוט וואו