10 תשובות
זה תלוי מה המתכון, זה מאוד קל
זה בגלל שאולי אתה שם הרבה מים תפחית במים אל תפחד לא לשים הרבה מים כדי שיהיה סמיך כזה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני שם הרבה מים
כי הכל ככה נישפח פיתום
חח אם זה הבעיה רק המצב שלך טוב.
כנראה שהרוטב דליל כנ"ל תשים פחות מים/יותר רסק
בנוסף אתה יכול לערבב את הפסטה עם הרוטב על הגז.
שואל השאלה:
אני שם את כל הרסק
אבל ההכי קשה זה ליפתוח את השקית
וגם מלח
מה זה הכי קל מים רותחים עד שזה עושה בועות ואז בסטה