10 תשובות
מבינה אותך
זה תלוי מה המתכון, זה מאוד קל
זה בגלל שאולי אתה שם הרבה מים תפחית במים אל תפחד לא לשים הרבה מים כדי שיהיה סמיך כזה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני שם הרבה מים
כן אני שם הרבה מים
כי הכל ככה נישפח פיתום
חח אם זה הבעיה רק המצב שלך טוב.
כנראה שהרוטב דליל כנ"ל תשים פחות מים/יותר רסק
בנוסף אתה יכול לערבב את הפסטה עם הרוטב על הגז.
כנראה שהרוטב דליל כנ"ל תשים פחות מים/יותר רסק
בנוסף אתה יכול לערבב את הפסטה עם הרוטב על הגז.
שואל השאלה:
אני שם את כל הרסק
אני שם את כל הרסק
אבל ההכי קשה זה ליפתוח את השקית
וגם מלח
מה זה הכי קל מים רותחים עד שזה עושה בועות ואז בסטה
באותו הנושא: