6 תשובות
כן
זה יישמע מוזר אבל תלכי לעשות בדיקת דם, אולי זה אומר משהו
לי זה אמר אנמיה (כנראה) וצליאק בפעם אחרת
כן.
אכלת כמו שצריך היום? שתית? אם לא- תעשי את זה עכשיו.
אם עדיין זה לא עובד לך- תקחי מים לידך ותלכי לישון לנוח על הגב.
הכל יהיה בסדר :) בהצלחה
לא הקאתי כבר 8 שנים ויש לי בחילות
אז כן זה בסדר