3 תשובות
את יכולה לקרוא להם אוטיסטים
אנונימי
מה זה רסנג'נדרים? חח התכוונת להגיד טראנסג'נדרים?
אנונימית
זאת קבוצה באוכלוסייה
פשוט תגידי טרנסים או טרנספובים
ואגב, אוטיסט זו לא קללה. יש טרנסים אוטיסטים ויש לא