2 תשובות
ביו רבעי זה יום הזיכרון והוא רוצה ללכת לטקסט בשביל לציין או לכבד את היום הזה.
היום הזה הוא יום מאוד חשוב הרבה אזרחים וחיליים מתו והמעט שנוכל לעשות הוא לכבד את אותם אנשים.
תקבעו להיפגש ביום אחר :)
אנונימית
ביום רביעי יום הזיכרון, הוא לא מעדיף ללכת ל"טקס" במקום לבוא אלייך- הוא מעדיף לכבד את היום הזה.
אני באמת מבינה שאת כנראה נפגעת מזה אבל זאת ההחלטה שלו, תיפגשו ביום אחר.