19 תשובות
אממ לא את לא . יופי בעיני המתבונן ...
זה משיכה מינית
את לא נוראית. אם הוא לא לטעמך אז לגיטימי שירד לך ממנו
אם מישהו פה היה אומר "ירד לי כי יש לה כרס" כולם יוצאים עליו
אנונימי
לכל אחד יש טעם, זה לגיטימי שירד לך ממנו
ואני ממש מסכימה עם מי שמעליי, זה דפוק
אבל את כן קצת שטחית
לא, זכותך לא להימשך אליו.
לא היית רוצה שמישהו שלא נמשך אליך יצא איתך נכון? אז כנל עליו
אנונימיהו מי שמדבר .. מסתבר שאתה לא העיפרון הכי מחודד בקלמר ^
אנונימית
משיכה מינית זה חשוב וכנראה הוא לא הטעם שלך אבל לדעתי אל תפסלי אותו רק בגלל ה"כרס"
מה מי שמדבר?
מה כבר אמרתי?
בואו לא נתייפייף זה הרי ברור שכל אחד רוצה שהבן זוג שלו יהיה לפי הקריטריונים ..
אז מה השיטחיות פה ? ברור שאופי טוב זה מעלה מאוד . אבל גם יופי צריך
אנונימית
כן שמענו אותך. העיקר אתה אומר שיטחית אבל בנוגע אליך אתה לא מדבר ..כאלו שאתה לא שיטחי ^
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה תמיד חשבתי שאני לא שופטת לפי יופי .. אני לא יודעת למה זה מפריע לי ככ
מה לעשות איתו הוא לפעמים שולח לי הודעות לסנן ?
אנונימית
מתי הייתי שטחי?
פשוט תגידי לו שאת עסוקה בימים האלה ושאת לא תהיי מחוברת לטלפון המון זמן ואז זה יעבור לו.
אנונימית
אל תסנני בלי קשר אם את בקטע שלו או לא, לסנן זה סתם מגעיל
גם אני הכרתי מישהו וראיתי שיש לו כרס ועדיין לא ויתרתי עליו כי אני פשוט אוהבת אותו תאופי שלו את מי שהוא ולמרות שהכרס בעייתית וזה מאוד מוריד מהמשיכה אני לא יכולה לוותר עליו. כפרה שלי
את הכרס גיליתי אחרי הרבה זמן אם הייתי מגלה בתחילת הקשר יש מצב הייתי נפרדת
אנונימית
בנים שמנמנים זה הכי מושך , אבל זה הטעם שלך הכל בסדר .
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם !!
אנונימית
באותו הנושא: