10 תשובות
טייק איט איזי.
אנחנו בסך הכל חלק ממשחק מחשב :)
שואל השאלה:
האמת שאני מאמינה שאנחנו משחק מחשב מתקדם של חייזרים
זה קורה גם לי, אבל האמת שאצלך זה יותר מוקצן (רמה יותר גבוהה).. אולי יש לך הפרעה כלשהי. אני ממליצה לך לבדוק את זה כי להיות בחרדה שכל הזמן יש מצלמות סביבך ושאת מונעת מעצמך לעשות דברים כי את מרגישה שצופים בך.. נשמע לי כמו משהו שצריך לבדוק. בהצלחה :)
שואל השאלה:
אבל איך בכלל אני פונה למישהו ומבקשת עזרה לגבי זה אני נשמעת כמו משוגעת
היה לי בעבר, זו פרנויה.
אלוהים צופה בנו כל הזמן! את לא טועה...
אנונימי
שואל השאלה:
לא מאמינה באלוהים...
אני לא מאמין בקורונה
אנונימי
שואל השאלה:
טוב
תקשיבי, אני ממש ממליצה לך לפנות לגורם מקצועי. מניסיון אישי, זה ממש נשמע כמו מה שאני עברתי בעבר. זו ככל הנראה פרנויה. אני לא פה בשביל לאבחן אותך ואסור לי, לכן אני ממליצה לך לקבל איבחון. פרנויה היא סימפטום להרבה דברים, אולי אפילו משהו נפשי. אני כמובן לא פה בשביל לומר שאת משוגעת, שלא תביני אותי לא נכון, אבל במידה והסיבה היא נפשית, אני כן יכולה לומר לך שזה יכול להידרדר, ו/או להתפוצץ בשלב כלשהו.