8 תשובות
זה עדיין לא בסדר
לא צריך להיות גזען לשום עדה ולשום אדם חלאס
כי הוא אשכנזי בעצמו, למה שהוא ירה לעצמו ברגל?
הוא עדיין גזען
הוא עדיין גזען
מסכים איתך ב100% שלא להסכים
בכיף הייתי חוזר לג'ונגל אם הייתי יכול, זה המקום הטבעי שלנו והוא רק מנסה לתקן את העולם
צריך להפסיק לתת במה לקוקו הזה
אפשר לחשוב שרוסים ואוקראינים הם לא אשכנזים -.-
להגלות לסבאלברד ?
להגלות לסבאלברד ?
מביך שאנשים נותנים לבן אדם כזה זכות במה בכלל
באותו הנושא: