6 תשובות
אם את עובדת בשחור, אז זה עוד אפשרי
אם את רוצה לעבוד במקום של עסק רציני יש סיכוי לסדר עם מזומן, צריך לשאול , אבל רוב הסיכויים שלא
כעקרון פתחתי רק אחרי שקיבלתי את הצ'ק הראשון, זה אפשרי. מקסימום תכתבי של ההורים ורז תשני
כנראה שתצטרכי לתת חשבון בנק של ההורים או משהו
שואל השאלה:
אין לי אפשרות לפתוח כי אני בריב עם אמא שלי והיא לא תבוא איתי לעשות ת.ז ולפתוח חשבון בנק
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אגיע מחר לחנות רנדומלית ואשאל אם הם צריכים עובדים בלי ת.ז ובלי כלום מה יגידו? יאמינו לי שאני בת 16
אנונימית
את יכולה לפתוח חשבון בנק לבד, לגבי ת"ז אני לא יודע.
ואם תשאלי אם צריכים עובדים יקחו ממך בטח פרטים וכשזה יהיה רציני יותר ירצו לראות תעודת זהות ויבקשו חשבון בנק