3 תשובות
אני גללתי בתגובות ולא ראיתי תגובה אחת אפילו, אבל אם כן היו שם תגובות כאלו זה מזוויע.
אני בצור דיירקשנית אומרת שהפאנדום הזה הפך להיות טוקסיק ונהיה טוקסיק יותר ויותר מיום ליום.
בכל מקרה, אל תשפטו את כל הדיירקשניות ואת הפאנדום בכללי בגלל הסרטון הזה ובכללי סרטונים בטקטוק.
והיא שרה נדיר.
אלה תגובות מזוויעות וואי
תגובות כאלה באמת מגעילות ומה נעשה שאי אפשר לשלוט בפאנדום הזה אבל היה שם רק קצת