3 תשובות
את התנצלת ועשית את שלך, עכשיו הכדור בידיים שלה אם לסלוח או לא❤
שואל השאלה:
לא יכלתי להתנצל היא לא עונה וזה מחרפן אותי
לא יכלתי להתנצל היא לא עונה וזה מחרפן אותי
אנונימית
פשוט תכתבי לה שאת מצטערת, אם היא תענה תדברו, אם לא, הפסד שלה