7 תשובות
זה לא מה שאנחנו אומרים. זה מה שאת מרגישה
ההחלטה בידיים שלך, ואם את מרגישה שאת מוכנה לתת לזה הזדמנות, אז כן
מרגישה שזה מה שאת רוצה?את רוצה להיות איתו שוב בזוגיות?אם כן,לכי על זה אחותי
מה את מרגישה?
את רוצה אותו?
שואל השאלה:
אין לי רגשות כלפיו אבל אני חושבת שאפשר לנסות
אם זה מה שאת רוצה אז לכי על זה
זוגיות בכיתה ז' זה לא ממש זוגיות
אנחנו לא יודעים מה את מרגישה...
שואל השאלה:
כן אני יודעת.
למרות שכן הייתה לי מודעות בכיתה ז וזה היה רציני אבל אני עדיין חצי מכחישה את זה.