4 תשובות
אני קצת מפחדת לגור במדינה ערבית אני לא אשקר
אבל שמעתי שעומדים לבנות בית ספר יהודי אבל אני לא בטוחה אם זה נכון
שואל השאלה:
לא אכפת לי מהעיר עצמה אני גם עכשיו גר בצפון תל אביב ואני גם מעדיף טבע על בניינים וכל השואו הזה לא מעניין אותי ואני דואג לגבי האנשים שם כאילו לגור במדינה ערבית ושמרנית זה לא בשבילי
אנונימי
לא מבין מה אנשים תופסים מהמקום הזה, מה קרה הפרארי והזהב עושה לכם את זה? בשביל זה אנשים חיים? לא קשור לשאלה שלך אלא בכללי להתלהבות סביבם, אם משמעות החיים היא פרארי שעון מזהב ואייפון אז אני מעדיף להתאבד. עזבו את זה שיש שם המון עוני ופועלים שחיים כמו עבדים, למעשה חלק קטן מאוד מאוד מהאוכלוסייה הם עשירים והעושר הזה מחולק עם השלטון. מדינה שאם רק תעז להוריד מסכה תכנס לכלא, מעדיף סקדינביה, טבע, שקט, אין דאגות כלכליות ולחץ, מדינה נאורה שלא תשים אותך בכלא על לבוש לא צנוע. בכל אופן שיהיה לך בהצלחה.
אנונימי
או! בדיוק ראיתי מה שכתבת, אנחנו עם אותו ראש.
אנונימי