5 תשובות
שואל השאלה:
שזאת תהיה בחירה שלהם זה ברור, אבל אם תחטפו השפלה לא תעלו איזה סליחה לאוהדים?
שזאת תהיה בחירה שלהם זה ברור, אבל אם תחטפו השפלה לא תעלו איזה סליחה לאוהדים?
אנונימי
אבל כיף לי לעצבן
שואל השאלה:
אף אחד לא מכריח אותך לענות
אף אחד לא מכריח אותך לענות
אנונימי
מה אכפת לך
ממש לא גם אחרי הפסדים הם מעלים לפעמים, אבל זה ממש הגיוני, אתה מעלה דברים לאינסטגרם שאתה בוכה? לא נכון
באותו הנושא: