5 תשובות
שואל השאלה:
שזאת תהיה בחירה שלהם זה ברור, אבל אם תחטפו השפלה לא תעלו איזה סליחה לאוהדים?
אנונימי
אבל כיף לי לעצבן
שואל השאלה:
אף אחד לא מכריח אותך לענות
אנונימי
מה אכפת לך
ממש לא גם אחרי הפסדים הם מעלים לפעמים, אבל זה ממש הגיוני, אתה מעלה דברים לאינסטגרם שאתה בוכה? לא נכון