3 תשובות
תהפכי את הגיטרה, תסובבי לצדדים עד שזה יגיע לחור, תתפסי את הפלאפון ותוציאי.
חהחהחהחחח קרה לי נשבעתת
ניסיתי לצלם כמו שאנשים בטיקטוק עושים פשוט תהפכי את הגיטרה תתפסי את הטלפון ותוציאי
שואל השאלה:
^כןן יואו אמאלה זה בול מה שניסיתי לעשות
אנונימית