7 תשובות
כן היא יפה. בעיקר העיניים שלה. לדעתי יש יפות הרבה יותר ממנה. תווי הפנים שלה מחודדות מידי לטעמי
חד משמעית.
כן אבל היא נראית כמו עוד המון נשים
בייסיק
מה הקשר גברי
היא מאוד יפה, אבל יש אלפי בנות שנראות כמוה או יותר יפות
רציני אם תגידי לי להביא לך בנות יפות רצח אני אמצא לך בשנייה בפוריו, רק שהן לא מוכרות כמוה
היא מכוערת והפרסום עלה לה לנוח.