4 תשובות
שואל השאלה:
^הוא בן 11 וחצי הוא בכה בגלל שאמא שלי ביקשה ממנו ללמוד או משהן לא יודעת לא ככ הבנתי (אין לו היום בית ספר גם לא זום) ולפעמים הוא גם יכול לבכות סתם כי לא נותנים לו לשחק במיינקראפט או לצפות בסרטונים האלו שלו בקיצור באמת בגלל דברים אידיוטיפ כל פעם שהוא לא מקבל מה שהוא רוצה אלא אם כן זה איתי ואז הוא פשוט מתנהג כמו דיקטטור
^^ הוא הפסיק כבר מזמן ואני כבר פחו בסטרס אבל גם אחריי שהוא סיים לבכות וכתבתי את השאלה הזו הייתי בסטרס (אני עדיין בסטרס פשוט פחות) וביקשתי ממנו שיפסיק מתי שהוא בכה אמנם צרחתי עליו כי כמו שאמרתי הייתי ממש עצבנית ובסטרס אז זו התגובה האוטומטית שיוצאת אבל בכל מקרה גם אם הייתי מבקשת ממנו יפה לא היה לו אכפת למה הוא לא שם עליי
אנונימית
בן כמה הוא? אחי בן 5 והוא כל החיים שלו רק עסוק בלבכות
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אח שלי אבל זה לא קשור והוא גם לא בכה בגללי הוא אף פעם לא בוכה בגללי פשוט הקול מעורר ובראציות ומעלה לי את הסעיף
אנונימית
ואוו שברי לו תטלפון
שהוא בוכה
או תתחילי לבכות מולו בחזרה

יש לי אותה סיטואציה אבל עצות של כיתה ג