6 תשובות
כלום מה יכולים לעשות להם
שואל השאלה:
שמעתי שמעבירים אותם סוג של שואה
אנונימית
מה ואני חשבתי שסינים הם קטנים וחמודים כאלה אבל הם שטנים קטנים ומרושעים
יאללה גם כן אלה רוצים צומי. גם אם הולך שם משהו, אין להם זכות להשוות את זה לשואה
אנונימית
קודם כל זה לא שואה
ודבר שני צריך לדעת להבדיל בין הממשלה לאנשים.. הסינים עצמם הם עדיין אנשים נחמדים שחיים את החיים שלהם כמו ש$שם מקורי$ אמרה (לפחות החלק הראשון של המשפט)
זה שהממשלה שלהם לא הכי בסדר לא אומר כלום על האזרחים

לגבי מה שקורה שם, עדיף לא לסמוך על אנשים בסטיפס, הנה מהאינטרנט: