14 תשובות
שואל השאלה:
איזה כיף. מה אתה חושב על זה?
אנונימי
אבל למה להרוס
זה נשמע מעניין ממש
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
למה זה להרוס?
אנונימי
זה סדרת ספרים שטובה בדיוק כמו שהיא לדעתי וכשעושים לזה גרסה חדשה זה יוצא פחות טוב
שואל השאלה:
זה לא גרסה חדשה, זה סיפור בפני עצמו.
אתה לא אמור להשוות את זה למקורי.
אנונימי
וואי זה נשמע ממש מעניין
אנונימית
כן הבנתי שזה סיפור בפני עצמה, אבל עובדה שזה מבוסס על ספר אמיתי ששונה לגמרי מהמקור. ואני ממש לא חושבת שהמקור תמיד הכי טוב- כי אני לא, אבל במקרה הזה אני חושבת שהמקור כן יותר טוב.
שואל השאלה:
קראת את זה בכלל שאתה שופט? אני מבין שבגלל שהספר המקורי הוא ממש טוב אז אנשים מפחדים שזה "יהרוס" להם, אבל זה לא צריך להיות קשור אחד לשני, אתה יכול להינות מזה ועדיין לחשוב שהמקורי יותר טוב.
אנונימי
זאת בת, ואני כמובן חושבת שאתה צודק לגבי זה שאנשים לא יכולים להחליט מראש שזה "יהרוס להם" ובכללי אני ממש לא ככה, כבר קראתי הרבה גרסאות חדשות להרבה סיפורים... אבל עכשיו קראתי את הפרק הראשון ו*בשבילי* הוא קצת משעמם... אבל באופן כללי כל אחד אוהב מה שהוא אוהב ואם אתה נהנה מזה אז סבבה
כן קראתי את זה
נחמד מאוד בסך הכל
זה נכתב על ידי גיי קיי? או שזה משהו לא רשמי? אגב נשמע מגניב אני אקרא
שואל השאלה:
לא, נכתב ע''י אליעזר יודקובסקי
אנונימי