3 תשובות
שואל השאלה:
של איזה מותגים האיפור טוב?
אבל אישית אני חושבת שאם את כבר מסתכלת על איפור לוקס אל תסתכלי על שאנל וסאן לורנט.
יש הרבה מותגי לוקס אחרים שעושים את העבודה יותר טוב בהרבה.

ואגב אל תיקני מסקרות לוקס,זה מיותר
yves saint laurent***

אצל דיור תיקחי את פלטת ההייליטרים,הם מדהימים.
גם כן המייקאפ החדש שלהם נחמד אם את צריכה כיסוי קל.
ממליצה גם על הסומק שלהם.
אצל שאנל אני אוהבת את האודמים
ואצל סאן לורנט האודמים טובים גם.

תסתכלי גם על האיפור של גיוואנשי,הפודרה בתפזורת שלהם מעולה.