15 תשובות
בואי דקה לפרטי
מי זה הוא?
אני לא אוכל לומר לך שאת יפה אם אני לא יודעת איך את נראת
את ממש יפה!!! לאנשים תמיד יש מה להגיד!! ואנחנו לא מקשיבים להם, אני יודעת קשה קשה אבל כן את מהממת כמו שאת ואל תיתני לו להשפיע עליך!!!!!
כי אחןתי תראי אןתך אני נדירה ברמות!!!!!
כי אחןתי תראי אןתך אני נדירה ברמות!!!!!
אנונימית
את יפהה בלי שאני מכירה אותך
אם את צריכה דברי איתי בפרטי אני באמת באמת בטוחה שאת מעלפת
שואל השאלה:
החבר הכי טוב שלי.. כל פעם היה מראה לי איך אני צריכה לראות , כמו מי ..
החבר הכי טוב שלי.. כל פעם היה מראה לי איך אני צריכה לראות , כמו מי ..
אנונימית
שואל השאלה:
בשביל שלא יהיה מביך להסתובב איתי
בשביל שלא יהיה מביך להסתובב איתי
אנונימית
שואל השאלה:
תודהמאוהבת בכםם
תודהמאוהבת בכםם
אנונימית
לא בטוחה אז למה הוא החבר הכי טוב שלך
אנונימית
מי זה לעזאזל הבנאדם הזה???
תנתקי איתו קשר...
תנתקי איתו קשר...
הוא ממש לא חבר הכי טוב בוא חבר הכי רע
אם הוא היה חבר טוב הוא היה אוהב אותך כמו שאת ולא בגלל איך שאת ניראית
אם הוא היה חבר טוב הוא היה אוהב אותך כמו שאת ולא בגלל איך שאת ניראית
ואת הכי מושלמת בארץ סיס כמו שאת
אבל להגיד שאת יפה בלי לראות אותך יהיה קצת מיותר, ונורא צבוע.
אם הייתי במצבך והיה קורה משהו שהוריד לי את הביטחון הייתי רק מתבאסת יותר מהצביעות של האנשים..
אם הייתי במצבך והיה קורה משהו שהוריד לי את הביטחון הייתי רק מתבאסת יותר מהצביעות של האנשים..
החבר הזה שלך נשמע הומו עזבי