4 תשובות
לא.. דווקא להפך, זה מסייע להיות יותר טוב ובקיא
שואל השאלה:
אז למה אצלי זה גורם לי להרגיש שאני גרועה?
אז למה אצלי זה גורם לי להרגיש שאני גרועה?
אנונימית
אולי כי את חושבת שעזרה זה לחלשים.. או משהו כזה ומעדיפה להסתדר בעצמך
בעיקרון בכללי זה עניין של טעם
באותו הנושא: