4 תשובות
לא.. דווקא להפך, זה מסייע להיות יותר טוב ובקיא
שואל השאלה:
אז למה אצלי זה גורם לי להרגיש שאני גרועה?
אנונימית
אולי כי את חושבת שעזרה זה לחלשים.. או משהו כזה ומעדיפה להסתדר בעצמך
בעיקרון בכללי זה עניין של טעם