10 תשובות
זה תמיד מצחיק אותי
היי, אני פה כדי להזכיר לך שאף אחד לא שווה את הדמעות שלך.
את יפה, את שווה, את חכמה, את מדהימה, את מצחיקה, את מושלמת, יש לך סטייל מושלם וליטרלי כולם היו מתים להיות את.
אני אוהבת אותך3>
אם תרצי לדבר על זה אני יותר מאשמח 3>
.
זה השיא
שואל השאלה:
תודה,גרמתם לי לחייך איזה חמודים אתם :)
אנונימית
אני רק יניח את זה פה

https://youtu.be/_ajjjnk6zlg
שואל השאלה:
חחח^
אנונימית
יי
באותו הנושא: