7 תשובות
תספרי ותרגישי הרבה יותר משוחררת
שואל השאלה:
היא לא יודעת על זה סתם התדנדנו כזה ואני הרגשתי את זה שם, וזה היה לי נעים אז המשכתי
אנונימית
תאמיני לי אין לך כלום להתבייש בו זה דבר נורמלי לחלוטין
חח אין לך מה להתחרט זה בסדר גמור היית ילדה ואין לך מה לעשות עכשיו
היא בכלל לא יודעת על זה (אם הבנתי נכון) היית קטנה לא באמת התכוונת לפגוע בה
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת שיצאתי ממש לא בסדר, אני מתחרטת על זה
אנונימית
לא חושבת שזה משהו שאת צריכה להתבייש בו היית ילדה קטנה וזה דבר נורמלי את לא חייבת לספר אם את עדיין לא מרגישה בנח לגבי זה